YANGIN GELMEDEN ÖNCE BİZİ , GELDİKTEN SONRA İTFAİYEYİ ARAYIN...

23 Ekim 2008 Perşembe

Referanslarımız

1- Akademi; Güvenlik ve Eğitim kurumları,
2- KGT; Güvenlik ve Eğitim kurumları,
3- Gökşen; Eğitim kurumları,
4- Pera; Güvenlik ve eğitim kurumları,
5- SecuriA; Güvenlik ve Eğitim kurumları,
6- Grup 911; Güvenlik ve eğitim kurumları,
7- SAS; Güvenlik ve Eğitim kurumları,

İstanbul içinde yaklaşık 6000 güvenlik personelinin yangın güvenliği eğitimi ile yenileme eğitimi verilmiştir.
İstanbul içinde yaklaşık 3000 sanayi kuruluşu çalışanlarına yangın güvenliği konusunda, yangın çıkmaması için yapılması gerekenler ve yangından korunma hususunda eğitimler verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yangın bizim kaderimizin bir tecellisi değildir.
Kendi ihmal ve tedbirsizliğimiz sonucunda ortaya çıkardığımız bir felakettir.